null www.csatolna.hu - főoldal
iv null
 Magunkról    Újdonságok    Publikációk    Rendezvények    Szépek    Érdekességek    Körpanorámák    Tolna megye    Időjárás    Webkamera    Impresszum  
 
 

Van-e üzlet az Interneten?

I. Miért akarunk megjelenni a hálózaton?

  • Világméretű termelés és piac
  • A verseny fokozódása
  • Változó fogyasztói szokások

II. Hat hálózati üzleti modell

  1. Közvetlen értékesítés
  2. Előfizetés
  3. Hirdetés
  4. Web szolgáltatások (Weblap tervezés, készítés; honlapok hálózatbakapcsolása; stb.)
  5. Költségmegtakarítás
  6. Egyéb üzleti tevékenységek elősegítése

III. Üzleti funkciók Internetre vitele

a, Marketing

Eszközök

Alkalmazásuk

E-mail
  • Kapcsolattartás másokkal a marketingmunkában
  • Információgyűjtés e-mail felméréssel
World Wide Web
  • Interaktív információmegosztás
  • Információgyűjtés a Web oldal felhasználási statisztikájával http://hungariantop1000.com
  • A konkurencia Web oldalának figyelemmel kísérése
Autoreszponder
  • Információ rendelkezésre bocsátása automatikus e-mail útján
Levelezőlista, hírcsoport és fórum
  • Lépéstartás a szakma és a marketing fejlődésével http://www.liszt.com
  • Hálózat kialakítása a potenciális vásárlókkal
  • A felhasználók, ügyféljelöltek és szimpatizánsok közösséggé szervezése
  • Információgyűjtés

b, Értékesítés

Eszközök

Alkalmazásuk

E-mail
  • Aláírásfájl használata hirdetési célzattal minden e-mail kommunikációban
  • Kapcsolattartás az értékesítési csapat tagjaival
  • Információmegosztás
  • Az e-mail használata az ügyfelekkel és ügyféljelöltekkel való kapcsolatteremtési stratégia részeként
  • Érdekes cikkek továbbítása az e-mailen az ügyfeleknek, ügyféljelölteknek és szimpatizánsoknak
World Wide Web
  • Hálózati rendelési lehetőség http://www.paks.info.hu/
  • A Web oldalak felhasználása az értékesítés támogatására
  • A vásárlók Web oldalakra irányítása
  • Képek termékprezentációk és –leírások szolgáltatása<
Autoreszponder
  • Automatikus termék és szolgáltatási információ nyújtása
Levelezőlista, hírcsoport és fórum
  • Lépéstartás a szakma és az értékesítés fejlődésével
  • Ügyfélszerzés kiválasztott hírcsoportok, fórumok és levelezőlisták útján

c, Reklám és PR

Eszközök

Alkalmazásuk

E-mail
  • Kapcsolattartás más forgalmazókkal
  • Sajtóközlemények kibocsátása
  • Az e-mail felhasználása a szerkesztőkkel és más reklám- és PR munkánk szempontjából fontos személyekkel való érintkezésre
World Wide Web
  • Reklám és PR jellegű dokumentumok kihelyezése Web oldalunkra http://www.csatolna.hu/
  • Web-oldalunk említése a nyomtatott és elektronikus sajtóban
  • Visszajelzések szerzése az általunk gyakorolt hatásról
  • Tartalmas, interaktív Web oldal létrehozása, amelyre ügyfeleink szívesen visszatérnek
  • Befektetői kapcsolatszervezés és álláspontunk közlése vitás kérdésekben
Autoreszponder
  • Automatikus információ nyújtása a csak e-maillel rendelkezőknek
Levelezőlista, hírcsoport és fórum
  • Lépéstartás a szakma és a reklám/PR fejlődésével
  • Új termékeket és szolgáltatásokat ismertető anyagok elhelyezése az arra alkalmas hírcsoportokban, fórumokon és levelezőlistákon
  • Visszajelzések szerzése az általunk gyakorolt hatásról

d, Termelés és minőségbiztosítás

Eszközök

Alkalmazásuk

E-mail
  • Kapcsolattartás e-mailen a termelésben és minőségbiztosításban dolgozókkal
  • Termelési információk továbbítása e-mailen
  • Kérdések eljuttatása a termelőeszköz és nyersanyag előállítókhoz
World Wide Web
  • A gyakran használt berendezésekkel és anyagokkal kapcsolatos Web oldalak figyelemmel kísérése
  • A korszerű termelési és minőségbiztosítási módszereknek szentelt Web oldalak figyelemmel kísérése
Autoreszponder
  • Autoreszponderek alkalmazása minőségi szabványokra vonatkozó információk rendelkezésre bocsátására
Levelezőlista, hírcsoport és fórum
  • Levelezőlisták használata virtuális munkacsoportok felállítására
  • Lépéstartás a szakma fejlődésével

e, Termékfejlesztés

Eszközök

Alkalmazásuk

E-mail
  • Kommunikáció a virtuális munkacsoportokkal és a termékfejlesztő munka más résztvevőivel
  • Az elektronikus kommunikáció felhasználása a termékfejlesztési folyamat felgyorsítására
World Wide Web
  • Termékünkre vagy szolgáltatásunkra vonatkozó felhasználói észrevételek gyűjtése Web oldalunkon http://www.paks.info.hu
  • A konkurensek nyomon követése Web oldalaik figyelésével
Autoreszponder
  • Automatikus információlekérési lehetőség biztosítása a csak e-maillel rendelkezők számára
Levelezőlista, hírcsoport és fórum
  • Levelezőlisták használata virtuális termékfejlesztési munkacsoportok felállítására
  • Visszacsatolási rendszerek létrehozása ötletszerzés vagy az új termékek tesztelése céljából

f, Elosztás és ügyfélszolgálat

Eszközök

Alkalmazásuk

E-mail
  • Elosztási tevékenység hatékonyságának növelése
  • Információs termékek elosztása
World Wide Web
  • Ügyfélszolgálati információk nyújtása
  • A megrendelések állásának ellenőrizhetővé tétele a vevők számára
  • Egyes ügyfélszolgálati működések automatizálása http://www.itk.hu
Autoreszponder
  • Ügyfélszolgálati információk nyújtása
  • Egyes ügyfélszolgálati működések automatizálása
Levelezőlista, hírcsoport és fórum
  • Ügyfelek, ügyféljelöltek és szimpatizánsok közösséggé szervezése, melyben eszmét cserélhetnek a termékről, szolgáltatásról, illetve annak alkalmazásáról
  • Lépéstartás a szakma, illetve az elosztás és az ügyfélszolgálat fejlődésével

g, Igazgatás és pénzügy

Eszközök

Alkalmazásuk

E-mail
  • Földrajzilag és időben megosztott vállalkozások összefogása
  • Kapcsolattartás a beosztottakkal
World Wide Web
  • A vezetés álláspontjának ismertetése
  • Belső Web oldalak használata kommunikációs és oktatási célra
  • Befektetőknek szóló információk továbbítása
Autoreszponder
  • A befektetőknek szóló információk hozzáférhetővé tétele autoreszponderen
Levelezőlista, hírcsoport és fórum
  • Lépéstartás a szakma, illetve az igazgatás és a pénzügy fejlődésével

IV. Hogyan alakítsuk ki vállalkozásunk Web oldalát?

  1. Határozott üzleti célkitűzés
  2. Az oldal tartalmának megtervezése
  3. A Web oldal elkészítése
  4. Nyilvánosságra hozatal
  5. Továbbfejlesztés és frissítés

Összeállította: Pataki János

 
 Közlemény. A CsaTolna mint egyesület 2010 végén feloszlott, de baráti kör formájában tovább működik. A világhálón hagyott nyomunk javarészt ezután is elérhető lesz, az sem kizárt, hogy a tartalom frissül, kiegészül.
 CsaTolna © 1998-2018.